vrijdag 29 augustus 2008

Typische beelden van de 21ste eeuw





 
Als ik geen tijd heb om iets voor mijn blog te schrijven of te zoeken (en bij mij thuis is het momenteel een gekkenhuis - zou het aan de bewoner liggen?!), kan ik gelukkig nog op anderen rekenen om me af en toe iets geschikts toe te mailen. Voorgaande afbeeldingen mocht ik wederom van mijn broer ontvangen.
 
Spreken ze voor zich?
 
CGI is "Computer Generated Image", zeg maar digitale animatie in plat Hollands, en de bijbehorende bedelaar is zo'n booswicht (wat klinkt dat lekker ouderwets!) uit Battlestar Gallactica; cylons worden ze dacht ik genoemd.
 
De 'monitor' is een eigenlijk wat flauwe maar toch leuke woordspeling.
 
De bumpersticker is typisch Amerikaans in méér dan 1 opzicht.
 
De pictogrammen met de 3 poppetjes, mag ik dat typisch Joodse humor noemen? Laat ik het maar houden op typisch Israëlische humor... ;-)!
 
 
Wouter
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten